Een slechte nacht in het cowboy huisje - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jacqueline en Sandor - WaarBenJij.nu Een slechte nacht in het cowboy huisje - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jacqueline en Sandor - WaarBenJij.nu

Een slechte nacht in het cowboy huisje

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Sandor

08 Juni 2017 | Verenigde Staten, Moab

Na een slechte nacht hebben we besloten niet langer in het cowboy huisje te blijven. Dit schattige huisje was erg vies, had een erg slecht bed en was behoorlijk gehorig. We zouden hier eigenlijk drie nachten blijven, maar hebben eieren voor ons geld gekozen en hebben eerder uitgecheckt waarna we een nieuw hotel hebben geboekt. Dit was wel wat duurder maar is het hopelijk waard.

We zijn in Moab in gereden om te kijken of we nog een jeep konden huren om de Canyonlands in te gaan, maar we schrokken erg van de prijzen (400 dollar) dus hebben dit laten varen.
We zijn zelf naar Dead Horse Point gereden. Op deze plek zijn lang geleden veel paarden gestorven. De cowboys kozen de beste paarden uit en de rest lieten ze achter op de rots, zonder water of wat dan ook.
Het park was redelijk mooi, alleen vonden we de prijs overrated. We waren erg moe door de slechte nacht en we wisten dat we in de Canyonlands veel moesten wandelen om bij de mooiste plekjes te komen, dus besloten we terug te gaan naar Moab.

In Moab zijn we naar een UTV rental gegaan waar we eerder deze dag ook al even waren gaan kijken. Een UTV is een soort buggy. We besloten om de Sunset tour te gaan doen samen met een gids. We zijn toen nog even naar het hotel gegaan om te rusten en daarna begonnen de beste drie uur van ons leven.

Met de UTV zijn we over rotsen, zandduinen, keien, hele steile hellingen en afdalingen van wel 180 graden. Volgens de gids (en Jacqueline) deed Sandor het uitmuntend voor een eerste keer. Hierna hebben we nog een Frozen yoghurt ijsje gaan eten. In dit restaurant hebben ze 15 verschillende smaken yoghurt en 30 toppings. Hierna zijn we voldaan naar ons hotel gegaan.

• 26 Juni 2017 - 17:06

Suzanne:

Ik heb alle verslagen gelezen en wat hebben jullie toch weer veel meegemaakt en wat een prachtige foto's maken jullie toch!

Verslag uit: Verenigde Staten, Moab

USA 2017

Lieve allemaal,

Leuk dat jullie ons gaan volgen! Binnenkort is het dan zo ver: onze eerste grote reis samen.
Ongeveer een jaar geleden hebben we besloten dat we naar de Verenigde Staten wilden gaan voor een rondreis.
Onze reis gaat 33 dagen duren, 1 dag in Amsterdam en 32 dagen in de Verenigde Staten. We reizen op 30 mei naar Amsterdam en overnachten daar om op 31 mei ons grote avontuur te gaan starten. We vliegen dan vanaf Amsterdam via Salt Lake City naar Phoenix.

Alle vliegtickets, hotels, motels, huurauto enzovoort zijn inmiddels gereserveerd en/of gehuurd en het reisplan is gemaakt. We zijn nu nog bezig om de laatste puntjes op de i te zetten met betrekking tot het reisplan, hierin staat beschreven waar we per dag heen gaan, wat de afstanden zijn en wat de bezienswaardigheden zijn. Dit omdat we zoveel tijd onderweg zijn dan is het fijn om alvast veel uitgezocht te hebben en dit niet daar nog te hoeven doen.

We zullen iedere dag een stukje schrijven over hoe onze reis verloopt, wat we allemaal hebben gezien en foto's proberen toe te voegen.

Wanneer we weer een nieuw verhaal hebben geschreven verschijnt de link op Facebook.

Tijdens onze reis staan de volgende bezienswaardigheden op onze planning:

Phoenix
Sedona