De reis naar Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Jacqueline en Sandor - WaarBenJij.nu De reis naar Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Jacqueline en Sandor - WaarBenJij.nu

De reis naar Monterey

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Sandor

26 Juni 2017 | Verenigde Staten, Monterey

Nadat we ons hele hebben en houwen weer hebben ingepakt (alles moest uit de auto in verband met inbraak gevaar), kon de reis naar Monterey beginnen. Maar niet voordat we nog een paar stops gemaakt hebben. Onze eerste stop was om de hoek van ons hotel: de zigzaggende weg van Lombard Street. Deze zijn we netjes naar beneden afgereden. We zijn nog even gaan toeren door Downtown San Francisco. We kwamen nog langs het SF Giants stadium. Hierna kon de reis naar Monterey echt beginnen. Blij dat we San Francisco uit konden. Het blijkt ook niet onze stad te zijn. We houden meer van natuur dan van de drukte van de stad. Aangekomen in het hotel hebben we ingecheckt en zijn we het dorpje gaan verkennen. Aan de locals hebben we gevraagd waar we de zonsondergang het beste konden bekijken. En maar goed dat we dit hebben gedaan; wat een mooie plek hebben we weer gezien. De zonsondergang was prachtig, hij verdween zo de zee in. Wat een prachtige afsluiter van de dag weer

Verslag uit: Verenigde Staten, Monterey

USA 2017

Lieve allemaal,

Leuk dat jullie ons gaan volgen! Binnenkort is het dan zo ver: onze eerste grote reis samen.
Ongeveer een jaar geleden hebben we besloten dat we naar de Verenigde Staten wilden gaan voor een rondreis.
Onze reis gaat 33 dagen duren, 1 dag in Amsterdam en 32 dagen in de Verenigde Staten. We reizen op 30 mei naar Amsterdam en overnachten daar om op 31 mei ons grote avontuur te gaan starten. We vliegen dan vanaf Amsterdam via Salt Lake City naar Phoenix.

Alle vliegtickets, hotels, motels, huurauto enzovoort zijn inmiddels gereserveerd en/of gehuurd en het reisplan is gemaakt. We zijn nu nog bezig om de laatste puntjes op de i te zetten met betrekking tot het reisplan, hierin staat beschreven waar we per dag heen gaan, wat de afstanden zijn en wat de bezienswaardigheden zijn. Dit omdat we zoveel tijd onderweg zijn dan is het fijn om alvast veel uitgezocht te hebben en dit niet daar nog te hoeven doen.

We zullen iedere dag een stukje schrijven over hoe onze reis verloopt, wat we allemaal hebben gezien en foto's proberen toe te voegen.

Wanneer we weer een nieuw verhaal hebben geschreven verschijnt de link op Facebook.

Tijdens onze reis staan de volgende bezienswaardigheden op onze planning:

Phoenix
Sedona