Las Vegas nu het echte verhaal - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacqueline en Sandor - WaarBenJij.nu Las Vegas nu het echte verhaal - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jacqueline en Sandor - WaarBenJij.nu

Las Vegas nu het echte verhaal

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline en Sandor

16 Juni 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een heerlijke nacht op de Strip besluiten we te gaan ontbijten in ons hotel. Wat betreft prijzen weet je meteen dat je in Vegas zit. Met Nico en Debbie hebben we afgesproken om vanmiddag te gaan schieten in Vegas. Omdat we maar één nacht in dit hotel verbleven, hebben we uitgecheckt en alles in de auto klaar gezet.
Om 13 uur werden we opgehaald met een originele humvee uit het Amerikaanse leger. Een erg unieke ervaring. Aangekomen bij Battlefield Vegas konden we uitzoeken met welke wapens we wilden schieten.
Sandor heeft met een Glock, een mp5, een remington shotgun, remington sniper en de M1 garant (dit is een wapen afkomstig uit de tweede wereldoorlog) geschoten. Hierna hebben we rond gelopen op het terrein waar vele Amerikaanse legervoertuigen stonden, waaronder twee helikopters. Hierna zijn we weer teruggegaan met de humvee naar ons hotel. We hebben de auto hier gepakt en zijn we een paar kilometer verder opnieuw ingecheckt in ons hotel. Dit zal ons hotel worden voor de aankomende twee nachten.
Helaas was het personeel niet zo vriendelijk, net zoals de meeste mensen die we getroffen hebben in Las Vegas.
Nadat we in hotel geïnstalleerd waren, zijn we naar Downtown Las Vegas gegaan, waaronder Fremont Street. Hier hebben we de Fremont Street Experience bekeken: totale propaganda voor Amerika, maar mooi om gezien te hebben. Wat is Downtown een verschil met de Strip: veel zwervers, veel topless vrouwen voor barren en veel verkoopstandjes op straat.
Onderweg naar de Strip hebben we veel trouw kapelletjes gezien. Omdat we onze familie en naasten vrienden er bij willen hebben, hebben we toch maar besloten om in Nederland te trouwen.

Op de Strip zijn we snel gaan eten, zodat we op tijd klaar waren om de laatste vulkaanuitbarsting van de Mirage te zien. Sandor wilde hier graag foto's van maken, daarom waren we hier al op tijd en hadden we een goed plekje bemachtigd.
Na de vulkaanuitbarsting zijn we naar The Venetian gegaan. Hier hebben we ons even in Italië gewaand: de gondels varen hier door de kanalen, je hoort Italiaanse muziek en de gelato's stonden ook op het menu (voor 6 dollar per bolletje). We blijven Nederlanders dus deze hebben we overgeslagen. Nadat we uitgekeken waren in het hotel zijn we naar ons eigen hotel om bij te komen van alle drukte.

• 26 Juni 2017 - 21:28

Nel Peeters:

Ik heb al jullie verhalen gelezen ,wauw wat n avontuur ,ik beleefde veel herinneringen ...zag me zelf weer in Amerika ....jullie hebben heeeel veeeel gezien en indrukken gehad ...nu laten bezinken .....ik wens jullie n goede terug reis ....met heel veel mooie herinneringen ....
    Groetjes Nel

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

USA 2017

Lieve allemaal,

Leuk dat jullie ons gaan volgen! Binnenkort is het dan zo ver: onze eerste grote reis samen.
Ongeveer een jaar geleden hebben we besloten dat we naar de Verenigde Staten wilden gaan voor een rondreis.
Onze reis gaat 33 dagen duren, 1 dag in Amsterdam en 32 dagen in de Verenigde Staten. We reizen op 30 mei naar Amsterdam en overnachten daar om op 31 mei ons grote avontuur te gaan starten. We vliegen dan vanaf Amsterdam via Salt Lake City naar Phoenix.

Alle vliegtickets, hotels, motels, huurauto enzovoort zijn inmiddels gereserveerd en/of gehuurd en het reisplan is gemaakt. We zijn nu nog bezig om de laatste puntjes op de i te zetten met betrekking tot het reisplan, hierin staat beschreven waar we per dag heen gaan, wat de afstanden zijn en wat de bezienswaardigheden zijn. Dit omdat we zoveel tijd onderweg zijn dan is het fijn om alvast veel uitgezocht te hebben en dit niet daar nog te hoeven doen.

We zullen iedere dag een stukje schrijven over hoe onze reis verloopt, wat we allemaal hebben gezien en foto's proberen toe te voegen.

Wanneer we weer een nieuw verhaal hebben geschreven verschijnt de link op Facebook.

Tijdens onze reis staan de volgende bezienswaardigheden op onze planning:

Phoenix
Sedona